feb
ma
Ziekenbezoek @ Altere
feb 12 @ 08:30 – feb 13 @ 12:30

Carnaval, het feest van de lach en de traan, en soms dan ook letterlijk tijdens het ziekenbezoek. Op de maandag en dinsdag tijdens de Carnaval bezoekt de Hoogheid met z’n gevolg de zieken aan huis.

Ziekenbezoek

Tijdens deze bezoeken proberen we de zieken ’n stukje plezier te brengen en wordt namens de stichting en de Halsterse gemeenschap een fruitmand aangeboden. Helaas kunnen we niet alle zieken bezoeken omdat de periode daarvoor te kort is (of ’t aantal zieken te groot). Daarnaast zijn we niet altijd op de hoogte wie er ziek zijn. We zijn voor deze informatie afhankelijk van derden. Fruitmand

feb
Sluiting @ Altere
feb 13 @ 18:33 – 23:45

Op de dinsdagavond wordt door de Stichting Alterse Carnaval een interne sluiting gehouden. Tijdens deze sluiting wordt op een “leutige” manier teruggekeken op de afgelopen Vastelaoved.

De vele vrijwilligers die hebben geholpen met de organisatie van dit prachtige feest worden bedankt voor hun inzet en in het zonneke gezet.
Nadat de Prins, Nar, LaForce en de Grootste Boer hun spullen terug hebben gegeven aan de Voorzitter gaat de sleutel van Altere weer terug naar het Gemeentebestuur.
De Vastelaoved zit er dan weer op en de Prins, zijn Nar en de adjudant vertrekken, samen met de Spinool terug naar Slikkenburg.

“À ge mar leut et en tot volleged jaor!”